Általános Szerződési Feltételek – Lubrix Múzeum
A felek jogai és kötelezettségei
1. §
A Megrendelő a Szolgáltatótól kapott rendszert használhatja.
Szolgáltató alszolgáltató igénybevételére jogosult. Az igénybevett alszolgáltató tevékenységéért a Megrendelővel szemben a Szolgáltató felel.
A Megrendelő köteles:
a vonatkozó jogszabályokat megtartani,
az rendszert rendeltetés céljára felhasználni,
az adataiban beállott változást a Szolgáltatóval írásban közölni,
a Szolgáltató által számlázott díjat esedékességkor megfizetni.
A weboldal forráskódja a Szolgáltató tulajdona. A fejlesztés alkalmával végzett változtatás során módosult forráskód a Szolgáltató tulajdonában marad.
A Szolgáltató szolgáltatása teljesítési helye kizárólag online felület.
A felek együttműködése
2. §
A felek megállapodnak abban, hogy egymás irányában kizárólag írásban tesznek nyilatkozatot, kivételesen szóban történt egyeztetésük tartalmát 2 munkanapon belül írásban (beleértve: e-mail és fax) megerősítik.
A felek kijelentik, hogy a másik fél által visszaigazolt e-mailes kommunikáció írásbelinek minősül.
A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató részéről több kapcsolattartó is megkeresheti.
Tartalomfeltöltés
3. §
A Szolgáltató elsősorban a weboldal szerkezete elkészítésére és működőképessége biztosítására vállalkozik a weboldal elkészítése elvállalásakor. A weboldalak tartalmát a megrendelő biztosítja.
A Szolgáltató a mindenkori Díjszabásban foglaltak szerint, külön megállapodás keretében vállalja a tartalomfeltöltést.
A tartalomfeltöltést – megrendelés esetében – a Szolgáltató a weboldal készítéssel kapcsolatos teljesítési igazolás megérkezése után kezdi meg.
Nyelvhasználat
4. §
Az idegennyelvű tartalmat a Megrendelő biztosítja.
Az idegennyelvű tartalom feltöltésére a tartalomfeltöltésre vonatkozó általános szabály vonatkozik.
A Szolgáltató a Megrendelő által nem módosítható tartalmat nem módosítja, hanem FTP hozzáférést biztosít.
A weboldal idegennyelvű változatának díját a mindenkori díjszabás tartalmazza.
Átadás-átvétel, többletfeladat
5. §
Átadáskor a Megrendelő átvizsgálja az elkészült munkát, jegyzéket készít az észrevételeiről. A Megrendelő kötelessége egy héten belül az észrevételeit megküldeni a Szolgáltató részére.
A Szolgáltató nem élesíti az oldalt addig, amíg a teljes vállalkozási díjat a Megrendelő nem teljesíti.
Ha a szerződésben megjelölt böngészőben a megjelenítésnél a Megrendelő hibát észlel, de a Szolgáltató azonos operációs rendszer, azonos böngésző és (elsődlegesen) verziószám esetén nem, úgy főszabályként a Szolgáltató tulajdonában lévő számítógép megjelenítése az irányadó, de a Szolgáltató kötelessége törekedni arra, hogy a Megrendelő eszközein is megfelelően jelenjen meg a weboldal.
Karbantartás
6. §
A Szolgáltató külön szerződéssel vállalja az általa elkészített honlap szerkezete karbantartását, valamint a rendszer felügyeletét, és működőképessége megőrzését.
A webshop tartalma frissítése nem tartozik a tartalmi kötelezettség alá.
A karbantartásos ügyfél kérése elsőbbséget élvez más ügyfél kérésével szemben.
Rendszer (hardware) felügyelete alatt a kiszolgáló technika ellenőrzését kell érteni. A Szolgáltató a felmerülő probléma elhárítását az értesítést követő 2 órán belül köteles megkezdeni, és köteles 24 órán belül befejezni. Amennyiben ez a meghatározott időn belül nem lehetséges, akkor a megadott határidőn belül ezt jeleznie kell a Megrendelő felé.
A Szolgáltató köteles a weboldal (szoftver) zavartalan működését biztosítani.
A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a rendszer zavartalan működését fenntartja, valamint a rendszerrel kapcsolatos valamennyi probléma elhárítását és megoldását az értesítéstől számított 2 órán belül megkezdi, és a vállalt határidőn belül befejezni.
A Szolgáltató 99,9% rendelkezésre állási időt vállal.
A fennmaradó 0,1% időkeret a rendszer felügyeletére fordítja. A rendelkezésre állás naptári – teljes – évre vonatkozik. A Szolgáltató az érdekkörén kívül eső, egyéb ok miatti szolgáltatás kimaradásért felelősséget nem vállal.
A Szolgáltató a rendszerről, ami az adatbázist és a file-okat öleli fel, a karbantartási szerződésben meghatározott rendszerességgel biztonsági mentést készít.
Levelezés
7. §
A levél küldését minden esetben az internet szolgáltató (ISP) biztosítja, a Szolgáltató kimenő levelezést nem biztosít, illetve csak kiegészítő jelleggel.
Bejövő levelezésnél POP3 és IMAP szabványoknak megfelelő levelezést biztosít a Szolgáltató.
A Szolgáltató a levelezéshez alapfokú spam és vírusszűrés szolgáltatást nyújt.
A Szolgáltató a Megrendelő eszközén bekövetkezett károsodásért felelősséget nem vállal.
Ütemezés és határidők
8. §
Ha a határidő hetekben vagy hónapokban van megszabva, akkor a határnapnak a hét 2. munkanapját kell tekinteni.
Amennyiben a határidő lejárta pihenő- vagy ünnepnapra esik, úgy a határidő az azt követő 2. munkanap.
A fizetési határidő a Szolgáltató banksszámláján történő jóváírásra vonatkozik.
Felelősség
9. §
Amennyiben lehetőség van a honlapon online rendelésre, Megrendelőt terheli a törvényi kötelezettségek betartása, valamint a szállítás, számlázás és minden ezzel kapcsolatos feladat és kötelezettség.
A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Megrendelő által feltöltött tartalomra.
Tilos a szolgáltatást vagy a terméket a hatályos magyar és nemzetközi jogszabályok alapján üzleti és magántitoknak minősülő, szerzői jogi védelemben részesülő stb. adatokkal vagy bűncselekménnyel kapcsolatosan (pl. közszeméremsértés, rágalmazás stb.), vagy ilyenre alkalmas módokon használni. A Szolgáltató kizárja ezzel kapcsolatban teljes felelősségét harmadik személyekkel szemben.
Amennyiben a weboldal használati díjának megállapítása az online megrendelések függvénye, úgy a Megrendelő nem élhet annak a kifogásával, hogy a terméket megrendelték, de a teljesítésre mégsem került sor.
Amennyiben lehetőség van a honlapon online rendelésre, a Megrendelő tartozik felelőséggel:
a csere, garancia és szavatossággal kapcsolatos jogszabályi követelmények betartásáért,
a honlapon elhelyezett információ valódiságáért,
a tájékoztatási kötelezettség teljesítéséért,
a rendszerben elhelyezett tartalom jogosultságáért, jogosultság hiánya miatti felelősségre vonás következményeiért.
Az adatok biztonságos kezeléséért, illetve a szerver zavartalan működéséért a Szolgáltató általában elvárható felelősséggel tartozik.
A Szolgáltató a feltöltött adatért nem tartozik felelőséggel, ha
harmadik fél olyan tartalmat tesz közzé a Megrendelő által biztosított rendszeren, ami törvénysértő,
a Megrendelő a rendszerben jó erkölcsbe ütköző tartalmat jelenít meg.
A Szolgáltató a kapott anyag őrzéséért felelősséggel nem tartozik. A Szolgáltató felelősséggel nem tartozik, illetve nem őrzi meg az átadás-átvétel után Megrendelő által átadott anyagért, illetve anyagot.
Díjazás
10. §
A díjazás a mindenkori Díjszabás alapján történik.
A díjszabásban óra díj alapon elszámolt munkadíjnál minden megkezdett félóra fél órának számít.
A végszámla összege a szerződéskötés és az átadás-átadás közben felmerülő többletkérés alapján eltérő lehet az árajánlatban szereplő összegtől. Az eltérésről Szolgáltató minden esetben értesíteni köteles a Megrendelőt, aki kifejezett írásbeli lemondó nyilatkozatával (beleértve: e-mail) elállhat a többletkérelemtől.
A Szolgáltató jogosult a munka megkezdése előtt a teljes összeget kiszámlázni.
A Szolgáltató a munka folyamán jogosult a naptári hónapoknak megfelelő arányosan köztes számlát kibocsátani.
Amennyiben a Megrendelő a szükséges anyagot késve adja át, úgy a határiő a Megrendelő késedelmével meghosszabbodik.
Amennyiben a Szolgáltató idegen helyen bekövetkezett hiba, változtatás miatt végzi a módosítást, úgy a Szolgáltató 25.000,- Ft, azaz huszonötezer forint / óra díjat jogosult kiszámlázni.
Amennyiben a Megrendelő a Szolgáltató előzetes véleményével ellentétes döntés alapján bekövetkezett hiba kijavítását kéri, úgy a Szolgáltató a hiba elhárításáért 25.000,- Ft, azaz huszonötezer forint /óra díjat jogosult kiszámlázni.
A Szolgáltató a Díjszabásban foglaltak alapján jogosult kiszállási díjat megállapítani és kiszámlázni.
Kötbér
11. §
Kötbér fizetését Szolgáltató csak írásbeli szerződésben, külön kikötés mellett vállal a szerződéses feladat díjazásához igazodóan:
A kötbér maximális összege a szerződéses összköltség 20%-a, napi 0,1% mértékben. Szolgáltató csak és kizárólag akkor tartja magára nézve kötelezőnek, ha ezt a szerződésben kifejezetten kikötik és a Megrendelő projekt management díjat fizet.
Késedelmes teljesítés
12. §
Késedelmes teljesítés esetén a Szolgáltató a mindenkori jegybanki alapkamat kétszeresét jogosult kiszámlázni.
Amennyiben a Megrendelő késedelembe esik, a Szolgáltató 8 nap után írásban felszólítja teljesítésre.
Írásbeli formának minősül a visszaigazolt e-mail.
Amennyiben a Megrendelő késedelembe esik, a Szolgáltató jogosult a weblap elérését és működését korlátozni.
Késedelmes teljesítés esetén a bármely fél jogosult minden naptári hónap elteltével a Díjszabásban meghatározott mértékű adminisztrációs díjat kiszámlázni.
A késedelem a teljesítésre történő felhívás nélkül is beáll.
Adatvédelem (adatkezelés)
13. §
A Szolgáltató törekszik a Megrendelő adatainak védelmére, azonban a szervereken elhelyezett adatok teljes biztonságát nem tudja szavatolni. A Szolgáltató a biztonságos adattovábbítás végett https (ún. biztonsági) kapcsolatot ajánl a rendszer működtetéséhez.
A Szolgáltató az esetleges adatvesztésből eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállal.
A Szolgáltatót és a Megrendelőt a szerződés keretében birtokába jutott adat vonatkozásában titoktartási kötelezettség terheli. Harmadik személy számára csak és kizárólag a másik fél előzetes, írásban megtett engedélyével jogosult információ átadására, ez vonatkozik az információ saját célú felhasználásra is.
A Szolgáltató jogosult a Megrendelő nevét, linkjét és weblapját valamennyi lapján, iratán és kiadványán referenciaként partnerei között szerepeltetni, erre a Megrendelő a Szolgáltatót a jelen szerződés keretei között kifejezetten fel is hatalmazza. A Szolgáltató ennek során kötelezi magát, hogy a hatályos adatvédelmi törvény rendelkezéseit betartja.
Szolgáltató a Megrendelő adatait kizárólag a hatályos adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezelheti.
KIEGÉSZÍTÉS:
Karbantartó személyzet és a hozzájuk tartozó telefonos elérhetőség.
Enzo Surls +3406203983992
Trinity Sanes +3406304423939
Drake Hender +3406407387722
Jake Kereluk +3406703983991
Malik Isbill – ideiglenesen keresse
facebook messenger üzenetben.
Zackary Patience +3406703348321
Andres Lahrman +3406203492828
Ben Lappi +3406908273377
Willow Heider +34072107070770
Evan Nickolich +34063087378373